FANTOM
|_~{NAJSTARSZY}~_|
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Częstochowa/Mirów
|
Wysłany: Sob 20:51, 14 Lip 2007 Temat postu: Regulamin Forum!! |
|
|
Witaj na oficjalnym forum N4F.PRV.PL,
prosimy o przeczytanie poniższych zasad przed rejestracją i ustosunkowanie się do nich:
1. Jeśli tworzysz nowy temat, stosuj się do poniższych zasad:
a. upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział,
b. upewnij się, czy nie istnieje już podobny temat
c. w nazwie tematu informuj użytkowników o jego treści,
d. w treści wiadomości pisz na temat, treściwie;
Jeżeli nie zastosujesz się do tych zasad, temat twój może zostać zamknięty lub skasowany
2. Ogólne zasady pisania na forum:
a. przy grafikach o dużym rozmiarze zaleca się podanie do nich adresu,
b. przed umieszczeniem tematu, należy przeczytać dodatkowe zasady dla działu, jeśli takowe są,
c. jeśli jakieś materiały są kopiowane z innych stron internetowych lub for, użytkownik powinien uzyskać zgodę na ich wykorzystanie od autora i podać źródło,
d. pisz ortograficznie, interpunkcyjnie i składniowo poprawnie.
3. Ostrzeżenia/bany
Użytkownik może dostać ostrzeżenie, zakaz pisania postów lub bana za:
a. spamowanie, tworzenie bezsensownych tematów, pisanie nie na temat,
b. kłótnie na forum, używanie słów wulgarnych, publikowanie treści rasistowskich, nawołujących do przemocy, brutalnych, pornograficznych, obrażanie innych (użytkowników, ludzi nie związanych z forum, służb porządkowych itd. itp.),
c. akty agresji wobec innej strony internetowej lub forum,
d. pisanie całych postów lub nazw tematów dużymi literami, pogrubioną, podkreśloną, pochyloną czcionką, tzw. falą (na zmianę litery wielkie i małe) lub za wstawianie w treści posta wielu zbędnych emotikonek,
e. umieszczanie adresów do stron komercyjnych, chyba że za zgodą Administratora.
f. umieszczanie na forum i prośby o linki do nielegalnego oprogramowania,
g. kilkakrotne przyznanie punktów „pomógł” jednej osobie w danym temacie lub przyznawanie ich za odpowiedzi, które ewidentnie nie pomogły,
h. posiadanie kilku kont użytkownika
i. podpis zawierający treści rasistowskie, brutalne, pornograficzne czy obraźliwe oraz za umieszczanie w podpisie grafik większych niż 400x150 pikseli i rozmiarze 60KB oraz za łączny rozmiar grafik większy od 150 KB,
j. niestosowanie się do punktu 1. regulaminu,
k. zakładanie tematów lub pisanie postów z odnośnikami do gier online typu bitefight itp.
l. wpływanie na autora tematu, aby przyznał mu punkt pomógł,
m. avatar zawierający treści rasistowskie, brutalne, pornograficzne, obraźliwe lub majacy większe rozmiary niz 400x150
n. zmiana wygladu forum przez innego administratora bez wczesniejszego skonsultowania sie z glownym administratorem forum. W przypadku gdy element ktory byl wczesniej nie pojawi sie sa przewidziane dodtakowe 3 warny dla osoby ktora to zrobila.
o. udostepnianie swojego profilu innym osoba nie majacej danej rangi. co grozi 5 warnami badz zbanowaniem użytkownika na okres 7 dni.
p. oczernianie, oszukiwanie, grożenie itp. administratorom
4. Moderatorzy/administratorzy
a. obsługa forum może zmienić/zamknąć/usunąć dowolny temat lub post, w niektórych przypadkach uzasadnienie wysłane będzie na prywatną skrzynkę lub e-mail,
b. możesz także zgłosić przypadki naruszenia regulaminu klikając przycisk ,
c. wysokość kar dla użytkowników zależą od moderatorów oraz administratorów, jeśli uważasz, że zostałeś potraktowany niesprawiedliwie, zalecane jest najpierw wysłanie Prywatnej Wiadomości do moderatora, który wystawiał ostrzeżenie, w celu wyjaśnienia sprawy. Jeśli nie będziesz mógł nawiązać kontaktu z moderatorem to, możesz zgłosić swój problem do administratora.
d. graficzny wyglad forum moze zmieniac tylko glowny administrator.
5. Inne
a. obsługa forum nie ponosi odpowiedzialności za znajdujące się na nim treści,
b. regulamin może się zmieniać w trakcie działania forum,
c. za przeklinanie będziemy stanowczo karać.
Tylko jeśli zgadzasz się na te warunki, możesz kontynuować użytkowanie forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|